She's still going strong.

publicerat i Barnen, Gravid, Mat;
Klockan åtta ikväll började bruden att sparka mig i ljumskarna.
Hon har tagit korta pauser men fortsatt med jämna mellanrum, and she's still going strong.
 
Andreas hämtade hit sin dotter idag, och till middag blev det tacos. Allt för att jag inte orkade stå vid spisen överdrivet länge. Men alla blev nöjda och till efterrätt blev det en godispåse och bondgården på film. Ungarna somnade vid tiosnåret fortfarande med en sugar rush - men slocknade ganska snabbt efter att jag lagt mig till rätta i deras rum för att hålla koll på att dem inte snackade hela natten, haha.

Imorgon ska vi till badhuset. Den här gången har jag frikort så jag slipper bada, tack och lov. Men ungarna och Andreas ska bada tillsammans vilket de ser fram emot, jättemycket. Jag ser fram emot att kunna sitta i caféteriadelen av badhuset och se på när barnen roas. Det duger alldeles lagom för mig....

... men innan dess behöver jag också några timmars sömn.
Så, god natt. ♥
 
Jag älskar mina tokungar

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ellie:

Hoppas ni får en bra dag i simhallen imorgon :)

2:a kommentar, skriven , av Sotnosen!:

Här blev det med tacks! Mums! ;-)

3:e kommentar, skriven , av Fanny:

Superfin bild :D! Hoppas ni får en bra helg<3

4:e kommentar, skriven , av anna:

Hoppas ni får en rolig dag. Kram

Kommentera inlägget här :