Snacka om hemkört.

publicerat i Kevin 6 år, Sjukdomar;
Idag när jag stod och diskade så ringde min mobiltelefon. Egentligen tänkte jag inte så mycket mer på det utan tänkte att jag kunde låta det ringa tills jag diskat klart då jag bara hade några få saker kvar. Sen slog det mig att vi skulle få hemleverens av Kevins lakansskydd. Och så rätt. Sekunden jag ringde upp så hörde jag mobilsignalen från mannen som skulle lämna paketet ute i trappen. Jag skrattade lätt och sa att jag skulle öppna dörren åt honom.

Och vips, så var vi 120 lakansskydd rikare!
Snacka om hemkört.
 
Nu ska vi se till att få kissproblemet löst.
Känns helt otroligt bra! Sängen är bäddad med ett lakansskydd så nu finns det bara 119 lakansskydd kvar, haha.
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

Såna hade jag och bäddade med när tösen va liten

Svar: De verkar verkligen vara toppen! :D
Denise

Kommentera inlägget här :