Sovmorgon och lunchplaner.

publicerat i Barnen, Kevin 6 år;
Hela familjen låg och drog sig i sängen till halv tio.
I ärlighetens namn så ligger jag fortfarande kvar utan planer på att ta mig upp för studen. Kevin ligger i ett bad och Andreas dotter sitter ute i vardagsrummet och kollar på barnkanalen på TV:n.
I regel måste vi dock upp snart om vi ska hinna laga lunch och äta frukost innan badhuset. Tanken är nämligen att vi ska äta där (man får nämligen ta med sig mat in). Bara något lätt alltså. Så chansen är stor att det blir pastasallad nu när jag köpte på mig så mycket sallad till Tacosen igår.

Det enda jag lär behöva köpa är korv eller bacon eller något annat smaskigt att ha i salladen utöver pastan.
Nu när jag har en bra mobil igen så uppdaterar jag mer i badhuset...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

Skönt att ta det lugnt på morgonen

Kommentera inlägget här :