Sovmorgon.

publicerat i Denise, Kevin 6 år;
Jag fick sovmorgon idag, till kvart i tio. Nytt rekord på - jag vet inte hur länge. Trodde först att klockan gick fel, men inte då. Kevin hade gått upp på morgonen och satt sig med barnprogrammen på lågt ljud och tagit en tallrik yoghurt med bananpengar och russin i själv. Han gör med andra ord bättre frukost åt sig själv än vad jag gör, haha.
 
Det märks att han druckit dåligt under några dagar. Han hade kissat jättelite i sängen innan jag somnade i natt vid tolv, så jag bytte snabbt lakan och plast i sängen men efter det så orkade jag varken gå upp med honom eller byta lakan mitt i natten så jag brydde mig inte om att kolla honom. Och nu på morgonen var han helt kissfri. Ingen olycka skedd under natten efter tolv. Jag har dock ingen aning om när han gick upp i morse med tanke på att han skötte allt själv - men han sov säkert åtta timmar till efter tolv. Så det är otroligt bra jobbat utan att ha kissat på sig.
 
Min stora lilla kille.
 

Det känns som han var liten för bara något år sedan.
Tiden springer verkligen förbi.
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

vad duktig han är som går upp själv och äter

Kommentera inlägget här :