Strepto.

publicerat i Kevin 6 år;
Skulle ta upp Kevin nu innan jag skulle slänga mig själv i säng. Till min förvåning såg jag att det redan hade hänt en olycka i sängen vilket aldrig brukar ske vid den här tiden. Det var väldigt liten olycka dock, men fortfarande en olycka som behövde rättas till. Jag väckte Kevin och sa åt honom att sätta sig på toaletten medan jag bäddade varav han började gråta över ont i halsen.

Givetvis. Första tecknet på att han blir sjuk är att hans tidigare kissrutiner förändras och han konstigt nog kan kissa när han själv föredrar det istället för på mina uträknade tider som jag tagit fram. Så jag stoppade in en termometer i munnen på honom när han satt på toaletten innan jag gick in i hans rum för att bädda rent. Och en minut senare kom domen, 37,9. Toppen. Säkert stegrande feber också vilket kommer få honom att feberyra under natten.

Just nu gråter han i sömnen. Han sväljer och gnyr, troligtvis av smärtan som kommer av att han sväljer.
Jag har sett fram emot att träffa dig - och ha ihjäl dig snabbt Herr Kocker.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av eRaey:

Hej tjejen!

Förlåt för mitt sena svar, var en fullspäckad helg! Idag vankas det jobb :)

Gillar du dagens outfit?
Du hittar den här: http://eraey.se/2012/october/mandag.html#comment

Kram

2:a kommentar, skriven , av anna:

Stackarn:-(

Kommentera inlägget här :