Toalettbesök i england?

publicerat i Denise, Kevin 6 år;
Nu börjar jag få rätsida på min stressade morgon. Kevin äter frukost, barnkanalen står på TV:n och jag ligger helt död i soffan. Precis som det ska vara.

Jag har även hunnit kolla igenom Kevins schema i skolan, och ingenting speciellt måste med till skolan annat än frukt. Win!
 
I natt när jag skulle gå upp med Kevin så snackade han i sömnen. Han har fått en tendens till att göra det nu mer. Så himla sött.

"Kevin? Vakna hjärtat!"
"Vänta!"
"Okej, försök vakna nu då, så går vi och kissar".
"Men det ska finnas kanelbullar här också".
"Okej! Kevin, jag kommer lyfta upp dig ur sängen nu så att du vaknar."
"Hello, svarta bullar. Black bullar"

Haha, jag höll på att dö av garv, speciellt när han började mummla något mer på "Engelska" som var helt ohörbat.
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin:

Ja och vet du, det var en sockerkaka med kolafrosting - typ dör lite när jag tänker på det.

Älskar när barnen pratar i sömnen ! Det är helt underbart !

2:a kommentar, skriven , av Anna:

Hahaha,kan komma många roliga ord i sömnen

Kommentera inlägget här :