Varannan timma.

publicerat i Denise, Kevin 6 år;
Jag har vaknat varannan timma av att Kevin gråtit. Han har haft enormt ont i kroppen av febern och under natten så feberyrade han något enormt. Han sa att hans händer bar någon tyngd och att han inte orkade lyfta upp händerna. Lika så vaknade han  en gång i natt och var fast besluten om att han skulle sova i soffan i vardagsrummet. Men där kunde jag styra om hans planer, tack och lov.
Pga att han var sjuk så tog jag inte upp honom på toaletten i natt. Så det hände endel olyckor. Men jag kände att det var bättre om han fick vila upp sig och kanske bli av med febern istället. Det handlar om att prioritera i det här fallet. Och jag kan faktiskt tvätta massa maskiner idag.
 
Imorgon skulle jag och Kevin gått till tandläkaren tillsammans. Måste ringa återbud om det också.
Och idag skulle min kompis från gymnasiet och hennes dotter kommit och hälsat på. Jag har inte sett henne på närmare fem år, och hennes dotter har jag inte träffat alls. Så det känns otroligt trist att behöva ställa in det.

Bjuder på gamla bilder.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

Skickar en krya på dig hälsning till Kevin. Kram

2:a kommentar, skriven , av eRaey:

Tack tjejen!

Förlåt för mitt sena svar, var en fullspäckad helg! Idag vankas det jobb :)

Gillar du dagens outfit?
Du hittar den här: http://eraey.se/2012/october/mandag.html#comment

Kram

3:e kommentar, skriven , av mysan:

Hej fin!
Glöm inte att du är unik för den du är! <3

Kommentera inlägget här :