Vem har lekt med min klocka?

publicerat i Denise, Kevin 6 år;
Någon måste ha dragit ett skämt med mig.

Igårkväll när jag gick och la mig så ställde jag klockan på midnatt för att gå upp med Kevin. Och jag skojar inte, jag hann inte ens blunda innan klockan var tolv. Sen ställde jag om klockan till fem och lika så där så var det någon jävel som drog i klockan så tiden gick sjutton gånger så fort som den ska. Vanligtvis brukar jag vakna några gånger under natten och minnas alla drömmar jag drömt om. Men i natt minns jag ingenting. Jag vet dock att jag drömt någonting men kan inte längre minnas vad det var.
 

Kevin är också otroligt trött och svår att väcka idag. No big deal liksom. Vi ska bara vara på skolan om fyrtiofem minuter, och här sitter jag och komponerar ett helt meningslöst blogginlägg.

But you like it.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna:

Du har nog varit riktigt trött inatt då, eller har ni ett spöke som trixar med klockan:P

Svar: Haha, troligtvis det sistnämnda... Eller jag var nog riktigt trött helt enkelt, bara att jag har svårt att erkänna det ;) :D
Denise

Kommentera inlägget här :