Badhuset och vuxensnack.

publicerat i Denise, Kevin 6 år;
Kevin hade det superkul på badhuset tillsammans med min kusin och hans dotter. De plaskade runt i vattnet i närmare två timmar innan de tröttnade och ville hem. Så vi promenerade från badhuset hem till min kusin där vi spenderade eftermiddagen tillsammans med dem. Barnen kollade på film och lekte med lego medan jag och Thomas kunde sitta och snacka i några timmar. Var riktigt mysigt med lite vuxet sällskap. Det märks tydligt att man spenderat lite väl mycket tid med en sexåring då man näst intill får samma värderingar som en i den åldern när man inte diskuterar något annat än barnprogram och tv-spel hela dagarna, haha.
 
Vi kom hem lagom till halv sju och Kevin sitter och diggar sin musik i hörlurarna som vanligt. Okontaktbar med andra ord. Men det får mig att kunna syssla med mina vuxensaker, så jag klagar inte.
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sarah:

Va kul o va på badhuset :)

Kommentera inlägget här :