Bambi är död.

publicerat i Denise;
Utställningen var jättebra och lämnade verkligen ingenting åt fantasin - utan man fick se hela paketet - från magrutor till... ja ni fattar själva. Det jobbigaste var när vi väl kom dit att verkligen kolla in bilderna ordentligt då varje modell stod och "posserade" på sidan av sin bild. Så man ville inte direkt gå fram och syna bilden och säga vad man tyckte. Haha. Men Erik är en fantastisk fotograf som verkligen fångar upp det vackra i männen. Endel bilder var otroligt magiska. Så har ni vägarna förbi Linnéavägen 41 på Östermalm de närmaste eftermiddagarna så ska ni utan tvekan besöka utställningen "Guy".

På vägen hem så körde vi gamla nynäsvägen för att vi skulle plocka upp Kevin hemma hos mina föräldrar, och bara ett hundratal meter från deras avfart så kör vi på ett rådjur. Jag höll på att bokstavligt talat skita på mig då den for in i bilen på min sida, men tack och lov så hamnade den mest på motorhuven än i närheten av bildörren. Vi stannade bilen några meter bort, ringde polisen för att konstatera att den var död och att de skulle skicka ut en viltvårdare och så for vidare för att hämta Kevin. Men trots det ändå ganska snabba överlåtandet till polisen så blev man ganska skärrad. Tack och lov för att vi körde dryga femtio kilometer i timmen.

Både jag och bebis mår bra, så ingenting hände - annat än att Bambi dog alltså.
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

Fy vad läskigt

Kommentera inlägget här :