En griffelsticker veckoplanerare.

publicerat i Denise;
Mitt rop efter en kalender har gett resultat.

Nu ikväll kom vår käre vän Micke över med en griffelsticker veckoplanerare. Ett gigantiskt klistermärke som man ska sätta på väggen och skriva med vita tuschpennor på. Så äntligen har jag fått bort min klump i magen med allt som ska kommas ihåg. Åntligen kan jag koppla av och bara stirra mig blind på det en meter stora klistermärket som just nu har hela mitt liv skrivet på sig. Nåväl, i alla fall de närmaste veckorna.
Supernöjd mamma, helt klart.
Och en stor kram till Micke.
(Bilden är dock lånad men en exakt likadan veckoplanerare har vi i ungarnas rum!)

KAMERAN ÄR TILLBAKA OCKSÅ.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin:

Nu är väl bara frågan hur du ska komma ihåg vad du ska skriva varje vecka? ;)

2:a kommentar, skriven , av Naliie:

Det är ett litet svin som inte kan hålla sig till en :(
Ett kräk rättare sagt!

<3

Kommentera inlägget här :