Energi...

publicerat i Denise;
Energin har inte kommit tillbaka än, trots att jag sov mellan 10 - 12 så är jag fortfarande helt orkeslös. Har ingen aning om vad det beror på med tanke på att jag somnade och gick upp vanlig tid. Väldigt mysko. Men jag antar att graviditeten tar ut sin rätt. Lika så alla krämpor som jag behöver stå ut med. Först nästa vecka så har jag en läkartid som förhoppningsvis leder in mig på en sjukskrivning fram till att tösen är född. Jag menar, föräldrapenningens lägstanivå är ingenting man kan leva på en längre tid...
 
Måste även ringa och rådfråga med sjukgymnast och se till att få hjälp för min foglossning.
Nu har jag i alla fall fått tag i mina järntabletter och ett par tuggtabletter som tros vara bättre mot min halsbränna än vad samarinen varit. Vi får se om de funkar så småningom.
Så nu är jag i alla fall på rätt bana igen.
 
Snackade med min gamla vän Amna på facebook här om dagen. Sist vi "hängde" (som man sa på den tiden) var nog när den här bilden togs i början på gymnasiet. Massa minnen ploppade upp i huvudet tillsammans med massa roliga händelser vi varit med om. Men det får jag berätta om en annan dag.
 
 

Kommentera inlägget här :