Ett handikapp.

publicerat i Denise, Mat;
Jag har fått ett jättejobbigt handikapp, och det är att jag går runt och tänker på mat, hela-tiden! Just nu tänker jag på hur mycket jag längtar efter att klockan blir halv elva så jag äntligen får sätta tänderna i en fiskgratäng eller min wook och nudel-grej som jag tillagade till middag igår. Jag gjorde nämligen överdrivet mycket för att det skulle bli mat över till lunch idag.
 
Nämnde jag att jag ätit frukost precis men att jag fortfarande är sjukt hungrig?
Inte?

GE MIG MAT!
 
Frukosten jag fick på min födelsedag... ja tack - kan ta en sån frukost igen.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Converse Julia:

Riktig fin blogg du har :D <3

2:a kommentar, skriven , av anna:

hahahaha, börjar undra om inte jag oxå e gravid:P känner igen det där mat tänket

Svar: Alla är gravida Anna ;) De vägrar bara erkänna det ;)
Denise

3:e kommentar, skriven , av 2-barns-mamman:

Haha! Mat ja! Har samma handikapp nu när jag ammar vill äta HELA tiden och mycket och gott! :D

4:e kommentar, skriven , av Karin:

Gud vilken trevlig frukost! ;D älskar ananas!

Haha ja sängbord.. nattduksbord, typ (eller hur man nu säger). Måste jag köpa :)

Kommentera inlägget här :