Färdigt.

publicerat i Barnen, Denise, Kevin 6 år;


Nu är vi helt färdiga med ungarnas rum. Herregud vilket jobb det visade sig vara men nu är det rent i varenda vrå. Min älskade kärmor är den bästa man kan tänka sig. Hon diskade tillock med upp vår disk, vädrade vår matta och bar upp det mesta av våra saker på vinden som ska sparas. Jag kan inte ens förklara hur fantastisk hon är.

Hade jag haft en kamera så hade jag gärna visat er hur det ser ut... Men min mobil är kaputt och kärmor har lånat systemkameran i några dagar. Så bilderna får vänta.

Jag är en lycklig chey nu i alla fall.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin:

Verkligen mysigt ord.. Kärmor. Tycker faktiskt att det låter mycket finare, kanske ska sno det av dig ;) bli galen den dagen jag blir kallad svärmor tror jag. Haha

Åkej, då förstår jag. Det är ju bra att du accepterar det..
Även om jag tycker det är ett fjantigt resonemang från den andra... :)
Kram

2:a kommentar, skriven , av Kajsa:

Hej va gärna med i veckans grymmaste.

Kommentera inlägget här :