Förändringar.

publicerat i Kevin 6 år;
Jag vet en sak som Kevin är allergisk mot. Förändringar...
Gud så svårt han hade att koppla av i natt - men trots det så minns han inte själv alla de gånger han brast ut i panik när jag väckte honom för att gå på toa. Stackaren. Men han säger att rummet är mycket större och bättre nu så han vill ju ha kvar det på samma sätt som det är just nu. Och det handlar nog bara om vana - vilket kan ta ett tag innan det lägger sig.
 
I värsta fall får vi ta oss till apoteket och köpa på oss medicin för förändring,
hihi.
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni - Foto & Vardag:

sv. häh tack =D Nääh visst kan man inte motstå ett sådant? =D blev superglad, och Elias med förstås ;D

hoppas Kevin snart finner sig till rätta =/

2:a kommentar, skriven , av anna:

hade la vart bra om det fanns medicin för sånt:P

Svar: Haha det finns säkert =P Jag blir däckad av Alvedon, så två alvedon 250 mg till Kevin och han skulle nog sova sig igenom hela natten. Men jag vill inte riskera att han inte vaknar när han ska kissa... så jag struntar i det ;)
Kram!
Denise

Kommentera inlägget här :