Förlåt, haha!

publicerat i Denise;
Vill börja med att skriva, FÖRLÅT ELIN! Inte meningen att förstöra din morgon.

Men med tanke på att vi åkte vilse på hemvägen från bion igår och hamnade i Salem istället för Södertälje så kom vi hem senare än förväntat och garderobsjobbet blev uppskjutet till imorse. Så nu på morgonen har jag plockat ut allt och försökt sortera i huvudet av vad som ska slängas, sparas och upp på vinden. Men det är verkligen inte lätt då vi hade miljoner saker i vår pyttelilla garderob/förråd. Men jag hoppas verkligen det blir bättre nu när de nya är på ingång.
 
Jag lovar, ni får massa nya uppdateringar framåt eftermiddagen. Men nu måste jag fortsätta med vad jag nu håller på med, haha.

(RÖRIGT AB)!
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

låter som att du har en del

2:a kommentar, skriven , av Elin:

Okej, jag godtar ursäkten - för den här gången.
Men imorgon vill jag ha mina obligatoriska blogginlägg igen, okej ? ;)

Kommentera inlägget här :