Gissa vad jag hade glömt.

publicerat i Denise, Gravid;
Jag har verkligen blivit superglömsk.
Nyss när jag satt och kollade på något 112- på liv och död program så slog det mig att jag skulle till en läkare i morgon. Det hade jag totalt glömt bort och jag hade tänkt sitta uppe ikväll för att jag kan ta "sovmorgon" efter att jag lämnat Kevin på skolan. Men då får jag tänka om helt enkelt. För redan klockan nio så ska jag vara hos läkaren och förhoppningsvis bli sjukskriven.
 
Idag skickade jag in papper om moderskapsbevis till försäkringskassan. Så nu känns det "verkligen" som att jag ska bli mamma igen... haha.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

skönt när man blir påminnd av tv:n :)

Svar: Men visst är det! :D
Denise

2:a kommentar, skriven , av Charlotte:

Vann du en veckas länkning?
Om inte så kommer det fler chanser!
Men titta in och se om det va din tur ;)

Ha en toppen dag!

Kommentera inlägget här :