Inhandlat.

publicerat i Barnen, Bilder, Denise, Gravid, Kevin 6 år, Mat;
Idag har jag och min mamma varit och handlat loss på jysk. Det blev att vi köpte allt vi tittat på tidigare men valt att ta betänketid på innan vi inhandlar det. Som täcke till bebisen och kudde, påslakan och örngott samt plast till sängen. Jag hittade också massa strumpor och galgar som vi inhandlade så nu hänger lite av tösens kläder på min garderob för att påminna mig om vad jag väntar på. (Som om att den stora klumpen som satt sig på magen inte påminner nog).

Ikväll vill jag ha dansk sjömansgryta till middag. Jag har varit jättesugen på sjömansgryta nu i några dagar så idag tänkte jag - när jag ändå inte har så mycket annat för mig, göra den. Så min mamma fick köpa ut en lättöl åt mig då jag inte hade legget med mig, haha.
 
Nej, om man skulle börja med middagen kanske.
(Dregglar!)
 





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

hahahaha. Jag fick inte köpa cigg för ett tag sen.
Jätte fina kläder. Skönt att ha handlat en del

Kommentera inlägget här :