Min mamma.

publicerat i Denise;
När jag var hos mamma och pappa i morse efter läkarbesöket och snyltade på mammas supergoda köttfärssoppa med bönor till tidig lunch så passade jag även på att ta med en fiskgratäng till mig och Kevin. Vi får nämligen passa på att äta fisk när inte Andreas är hemma - och idag passade utmärkt med tanke på att han jobbat hela eftermiddagen. Och fiskgratängen var så galet god med lax istället för vit fisk. Min mamma är verkligen världens bästa kockerska, och hon föredrar att vi får nyttig fiskgratäng istället för de köpta i butik.
Har jag sagt att min mamma är världens bästa?

Hon är så rolig min mamma. Nämner jag i telefon att jag har något problem som nu - med blämmor (typ finnar) i ansiktet så tar det någon vecka så har jag saker som ska underlätta för detta. Nu fick jag en tub med clearasil daily clear och en Clearasil cover stick för att täcka för de jobbiga rackarna.
 
Min mamma är så himla go.
 
 

Kommentera inlägget här :