Nackdelen med sovmorgon.

publicerat i Denise, Kevin 6 år, Mat;
Jag trodde en sovmorgon skulle göra mig gott. Men tvärt om så har den förstört hela min dag. Jag har knappt orkat resa mig upp ur soffan, allra minst orkat göra ordning här hemma. När klockan slog ett tog jag mig i kragen... eller i BH- bandet snarare och fick mig att bädda sängarna, slänga ner lite tvätt i en maskin och diskade de få muggar och tallrikar vi använt oss av sedan igår. Nu står middagen på spisen och tillreder sig själv. Det blir en rotfruktsgryta med alla tänkbara rotfrukter jag kunde hitta i kylskåpet.
 
Kevin klagar dock inte över min apatiska förmåga till att inte göra någonting.
I morgon är lugnet över igen när jag och Kevin ska dra till min kusin och hans dotter och låta ungarna leka på badhuset. L y x för ungarna. Och tur för mig att jag har min kusin som kan ta hand om ungarna i vattnet då min bikini inte sitter som den brukar på mig längre, haha - så jag avstår nog från att bada helt enkelt. 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

skönt att komma iväg så:)

Svar: Haha ja vi åker hela en mil hemifrån ;) Nej men det är skönt att inte vara på "hemmaplan" Kram!
Denise

Kommentera inlägget här :