Ny vecka.

publicerat i Bilder, Denise, Gravid;
Idag går jag in i vecka 25. Tänk att det var hela fem veckor sedan som jag sist uppdaterade er med en gravidbild med ordentlig kamera. Egentligen tycker jag inte att jag ser någon skillnad från vecka 20 - 25... när jag inte hade båda korten framme alltså. Men nu - när jag satt ihop ett litet collage åt er så ser jag hur mycket jag faktiskt växt.

Och främst märks det på mina kläder (speciellt de i storlek XS som jag tidigare inte hade några som helst problem med att använda mig av).
 
Se själva.
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Charlotte:

Kul att du är med i min länktävling.

Oj inte många veckor kvar!
Hoppas det flyter på det sista här nu för dig.

2:a kommentar, skriven , av Evelina:

Va fin du är!

Åh va spännande, haha.. Ja Fast när man är såå gravid vill man väl bara att ungen ska komma uuut?! :D

Kommentera inlägget här :