På torsdag äts det ärtsoppa, på lördag är det fest...

publicerat i Denise, Kevin 6 år;
Haha, tidigt i morse så hade jag faktiskt komponerat ett långt inlägg om vår frukost. Vet inte vad som hände med innehållet i blogginlägget men på något sätt lyckades det hur som helst försvinna. Annas  fråga om vad det blev för frukost fick mig att reagera. Annars hade jag nog aldrig märkt att texten saknades och endast rubriken beskrev vår morgon, haha!

Så Anna: Det blev stekt ägg, bacon och vita bönor. En helt normal frukost, typ.
 
Idag är en sådan dag där det varit full rulle hela dagen. Ganska roligt men ändå välbehövligt att hoppa i säng nästan på en gång. Ungarna har hört en saga var och sover nu tryggt i sina sängar. Jag sitter med tandborsten i min mun och mår näst intill illa över att tandkrämen vill åka ner i halsen på mig. I-landsproblem, i know.

Men i morgon. I morgon kommer mer uppdatering igen. Jag lovar...
Hoppas jag.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lottiz:

Kikar in lite. Det lät tufft att behöva bli vuxen och mamma så tidigt, men det verkar som du klarar det galant. Grattis till graviditeten, roligt med en liten tös :-D

Kommentera inlägget här :