Passionerade kyssar.

publicerat i Denise;
Tidigare idag:

Andreas: Ge mig en puss.
Jag pussar honom snabbt.
Men pussa mig som du menar det, fortsätter han.
Jag spänner mina läppar: - Puss, puss, puss.
Men jag vill inte ha en aprumpe-puss, säger han.
Jag: Men kom igen, du lucktar snus och avdankat kaffe och ditt skägg sticker mig!

Nyss:

Jag: Älskling, nu kan du få en passionerad puss om du vill?
Andreas: Varför då? Har du ätit fisk?
Jag: Nej! Bara kaviar.
Andreas: Du är så taskig, varje gång du ska göra något romantiskt så ska du straffa mig på köpet.
Jag: HA! Vad kallar du snus, ciggarett-andedräckt, ditt stickiga skägg och äckliga kaffe då?

Tystnad uppstår...
 
Men jag älskar honom i alla fall - på avstånd. ♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna:

Hahaha,sånt tänkte man inte på som nykära

Svar: Haha, han rökte inte, snusade inte och hade inte skägg när vi träffades :P det kom på senare tid. Kaffe drack han dock :)
Denise

2:a kommentar, skriven , av jeam :

Haloj! Jätte fin blogg! :) Kika gärna i på våran, kanske är det din nya favorit blogg?

Kolla gärna detta inlägg, ovh lämna din åsikt : http://jeam.blogg.se/2012/september/patetiskt.html#comment

Vill gärna veta!

Vi gör även mode collage och annat smått och gott! :D

Tack! :D

3:e kommentar, skriven , av Elin:

Nu blir jag förvirrad.
Vart är ALLA BLOGGINLÄGG !!! min "morgonkaffestund" blir ju förstöööööööööörd nu ... .:(

Kommentera inlägget här :