Salt.

publicerat i Denise;
De senaste timmarna har jag suttit och asgarvat åt amerikaner som har ätit svenskt godis. Ni vet kanske att vi i Sverige är ensamma om saltlakrits. Och vi är också ganska vana vid smaken att vi inte spottar ut eller spyr om vi nu skulle få en salt godis i munnen. Den senaste tiden har jag nu alltså suttit och kollat in en transvestit som har någon sorts fanclub på youtube där hen bett om godis från sina fans länder. Så, då skickar en Johan massa svenskt godis till denna transvestit.
 
Hen är inget stort fan av laktits alls. Hen spottar och frustar av lakritsen. Hen tycker att smaken efterliknas av de salt som de slänger på vägarna i USA för att snön ska smälta bort. Och vad gör jag?

Jag ligger på soffan dubbelvikt och asgarvar.
Så jävla roligt!
 
Det finns massa filmer på youtube av samma slag från Amerikaner.
Se dem och glädjs för det är fan humor på hög nivå.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

det måste jag se. å saltlakrits e ju så gott

Svar: Haha, hoppas du hittade något kul klipp på youtube. ;)
Denise

Kommentera inlägget här :