Seg och lång dag.

publicerat i Denise, Gravid, Kevin 6 år;
Är det bara jag, eller tar den här dagen aldrig slut?

Jag är helt förstörd efter dagen. Ändå har jag knappt gjort någonting. Men jag undrar om det inte har att göra med att tiden gått så sakta och lämnat mig med en otrolig ryggvärk.

Idag kände jag första hickningarna i magen också. Mycket mysigare med hickningar än med de sparkar som damen tilldelar mig mellanåt. Vid vissa tillfällen lämnar hon mig näst intill boendes på toalettstolen då hon kickar riktigt bra mot urinblåsan.

Min söta arbetskollega Stina kom över med en mammatröja som hon inhandlat (dock fel) på HM i Handen. Haha, jag tackade artigast för tröjan och den satt som en smeck. Riktigt fin mammatröja faktiskt. Bilder på den kommer senare då mannen precis haft kameran i jobbsyfte och måste föra över bilderna innan mina "mammabilder" kommer upp.
 
Kevin är ute och leker med grabbarna på gården men ska snart få komma in för lite kvällsmys.
Hoppas ni haft en toppendag, och jag lovar - jag ska bli bättre på att blogga.

Kommentera inlägget här :