Stressar upp mig.

publicerat i Denise;
Jag kan inte somna. Jag ligger och stressar upp mig över petitesser, som att vi nu vid tio ska åka och kolla på ett nytt köksbord som en bekant säljer. Eller som det faktum att vi ska åka och äta lunch med "Morfar" (det är Andreas morfar jag snackar om - då jag föredrar att inte äta med min...)  vid elva, tolv snåret. Eller bara tanken på att Kevin ska hämtas vid halv två senast gör mig jättestressad. Plus att jag har massa saker att ta itu med här hemma. Som tvätt, disk och dammsuga upp en blomma som fick för sig att den trivdes bättre på golvet än på fönsterbrädan.
 
Först. För att minska min stress eller troligtvis förhöja stressfaktorn ännu lite till så tänkte jag börja med att hoppa ner i ett bad. Bara för att jag kan - men mest för att jag vill.
 
 

Ser ni paniken i mina ögon, va- va - va?

Kommentera inlägget här :