Sub-of-the-day.

publicerat i Denise, Mat, Mormor och morfar;
Saften var jättegod. Lite ovanlig och ovan smak och aningen sträv i eftersmaken men supergod - påminner väldigt mycket om blåbär i smaken. Är riktigt nöjd över vad min mamma lyckas prestera. Och till saften fick jag även med mig hemmagjord björbärssylt. Riktigt lyxigt. Jag har tur som har en så bra mamma. 

Disa ligger helt utslagen i soffan efter en ordentlig promenad nu på morgonen. Jag tänkte ta med henne ner på centrum sen så hon får göra mig sällskap till Subway. Har varit riktigt sugen på en stor lunchsmörgås nu i flera dagar. Så idag tänkte jag unna mig det när jag ändå har sällskap.
 
Kevin får vara med och göra den franska äppelpajen efter skolan idag. Mest för att jag inte orkar påbörja något nu utan tänkte ta och lägga mig i sängen och sova lite med Disa. Sen är det ju lunchtid och sen dags att hämta grabben på skolan. Så... fullt ös.
 
Men först är det läge att sätta på en tvättmaskin innan jag påbörjar någonting annat.
 

Ni som äter på Subway - vilken är er favorit?
Min är helt klart Italian BMT.

Kommentera inlägget här :