Svar på tal helt enkelt.

publicerat i Denise, Kevin 6 år;
Godmorgon.

Kevin och jag har ätit upp vår frukost och sitter och kollar på Bamse på barnkanalen. Kevin sitter helt fascinerad och sliter inte blicken från TV:n en enda sekund.

"Är det bra program på TV:n?" frågar jag utan att få någon respons.
"Kevin, är det bra på TV?" fortsatte jag och frågan fick hans uppmärksamhet den här gången.
"Eh... nej? Det är skitlöjligt!" svarar han och återgår direkt tillbaka till tittandet.
 
HAHA!
 
Snart ska vi bege oss ut i regnet till mormor och morfar och sen vidare till badhuset. Mys!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin:

Hehe ! Helt rätt.
Förövrigt - ja man kunde andas utan problem, gipsade ju bara "framsidan". Sjukt bra blev det, även om det ser ut som jag har snea, knäliga hängpattar. Men det är väl charmen ... ;)

2:a kommentar, skriven , av ADARAS.se - din bloggtidning på nätet! :

haha aw, mys! :D ha en fin lördagskväll!

3:e kommentar, skriven , av Hanna:

Hejj!!!

En liten tävling drar jag igång nu.
Skriv som kommentar att du är med. Sedan så ska du
skriva minst två inlägg där du presenterar och länkar till min blogg. ;) ♥

den som länkar mest och så, vinner.
vinnaren vinner;

3 inlägg där jag presenterar din blogg och
skriver bra saker om den, och 3 länkar till din blogg.
Jag kommer också att följa din blogg, och kolla på den minst
5-6 gånger i veckan.

men skriv typ inte i inlägget där du tipsar om mig;
"kolla http://hannaskaniner.blogg.se/ det är en snäll tjejs blogg som har fina kaniner." det är inte många som kollar in då. utan skriv mer. det är så, och till och med mer jag kommer att göra för dig som vinner.

du behöver inte ha en kanin blogg. du behöver inte äns ha en djur blogg. bara du har en blogg. ;)

LYCKA TILL!!! :D ;] ♥♥♥

Kram! ♥

Kommentera inlägget här :