Tvåhundrafyrtiominuter.

publicerat i Kevin 6 år;
Idag när vi gick till skolan så frågade jag (som vanligt) Kevin när han ville bli hämtad. Han gick och tänkte en stund innan han utbrast, "om ungefär 112 minuter!"
Jag tittade på honom och suckade, "Men det är ju jättelångt dit".
"Ja men jag måste ju gå i skolan, mamma!"
"Ja det är sant. Då gör vi så här. Jag hämtar dig om 240 minuter istället så får du leka av dig också."
"WOW- två-hundra-förti-minuter?"

Ja och så får det bli. Klockan tolv hämtar jag Kevin, som vanligt. Efter tvåhundrafyrtio minuter. Win!
 

Taggar: Klockan tolv., Tvåhundrafyrtiominuter, skolan;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin:

Jag skulle ju gärna vilja ha bebis innan söndag. Annars gärna efter nästa söndag då sambons barn kommer på söndag och vi har liiite svårt med barnvakt har vi kommit på ..
hehe, tjejen ? ;)
In och gissa med dig.
Du har ju liksom nästan redan gjort det :)
Kram

2:a kommentar, skriven , av rebecca:

svar: ja, det var det verkligen. tack!

Kommentera inlägget här :