Ungarnas rum är äntligen klart.

publicerat i Barnen, Bilder, Denise;

Nu kan jag inte tillföra så mycket mer till ungarnas rum. Känns skönt att ha ett projekt ur världen, äntligen.
(Kevin sitter på golvet och pratar med sin pappa på skype. Fråga mig inte varför han känner sig mest bekväm med golvet, men han fick välja själv...)

I morgon försvinner äntligen garderoben som varit ute för försäljning idag. En gammal klasskompis från grundskolan får den av oss om hon hämtar. Så hon tog det erbjudandet och bad hennes pappa hämta garderoben, WIN. Ni får se mer av lägenheten allt eftersom jag har städat den, tihi.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennifer:

Så fint det var :)

2:a kommentar, skriven , av Anna:

Skönt att det börjar ta sig

Svar: Ja gud ja, det känns fantastiskt!! :)
Denise

3:e kommentar, skriven , av Elin:

Tre sängar i barnens rum? Har jag missat nåt ?

4:e kommentar, skriven , av Elin:

(fyfan vad jag är nyfiken...)

Kommentera inlägget här :