Webcam.

publicerat i Denise;
Ovant. Det är bara förnamnet för hur jag känner för den nya datorn. Men en ovana övergår lätt till en vana och just nu är jag mest fascinerad över hur liten och lätt den är. Men det är väl tanken när det är en 11" dator? Min tidigare på 10" var dock mycket klumpigare och tyngre. Så jag kan nog lära mig att leva med den här.

Just nu så har jag tagit bilder med webcamen. Kameran har nämligen inte kommit än så jag får passa på att ta kort med något som jag kan fylla bloggen med. Något nytt och fräscht liksom.

Pyret simmar runt som en galning i magen. Jag vet inte om det beror på att brorsan väckte henne genom att han sjunger Vart jag mig i världen vänder med den Svenska björnstammen eller om hon varit vaken tidigare. Men kissblåsan kommer råka illa ut snart om jag inte tömmer den...

Kommentera inlägget här :