Min däckande lilla unge.

publicerat i Barnen, Denise, Julie 0-2 månader, Kevin 6 år;
Imorse så skickade jag Kevin med Andreas till skolan och så hoppade jag och Julie ner i sängen igen och sov till klockan slog elva. Då var det bara till att göra sig iordning igen och bege sig till skolan för att hämta hem Kevin från skolan. Andreas har slutat jobba nätter nu äntligen så nu är han hemma med oss så länge han inte är uppbokad med aktiviteter vilket känns underbart.

När Kevin kom hem från skolan däckade han på stört och sov fram till nu. Han känns lite halv seg, lite varm och trött vilket jag tror beror på virusinfektionen som han burit på. Baserat på alla hans symptom så kändes det som han hade "femte sjukan" då han fick konstiga "blåmärksliknande" märken på kroppen. Men i samband med att sjukdomen avtagit så har även blåmärket... eller mer som sugmärken - också avtagit vilket känns jättebra.
 
Kevin gjorde tappra försök i att ta kort på mig och Julie med systemkameran igår.
Inte alls så lätt man kan tro alla gånger, haha. ♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Hanna:

Inte helt lätt att få till det med den där kameran alltså ;)

Kommentera inlägget här :