Faderskap.

publicerat i
Mini-me ligger och sover bredvid mig. Hon är fortfarande alldeles täppt i näsan och blir utmattad av att vakna skrikande i panik och upprörd över att inte kunna andas genom näsan.

Men idag drog vi och skrev på faderskaps-pappret och skrev under om gemensam vårdnad.
Kevin är fortfarande sjuk och hostar på nätterna men är pigg under dagarna. Så frågan är om han inte ska få vara hemma hela veckan så han verkligen blir frisk igen.

Nu ligger mini-me och skriker. Hon hade tydligen beslutat sig för att enbart ta en power-nap.
Som vanligt...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

Hoppas barnen blir friska snart. Kram

2:a kommentar, skriven , av Josefine Svärd:

Hejsan! Va härlig blogg du har, verkligen jätte fin design också.
Om du vill, så kika gärna in hos mig, där jag har veckans blogg igång just nu.
Jag gör även bloglovinbyten (:
Kram

3:e kommentar, skriven , av Sanna:


kika gärna in på min och lämna en fråga i frågestunden jag har! :) kram

Kommentera inlägget här :