Hej mitt vinterland.

publicerat i Barnen, Bilder, Julie 0-2 månader, Kevin 6 år;
Hej mitt vinterland.
 


Idag ska vi promenera iväg till en leksaksaffär om det inte är allt för kallt ute och kolla om vi hittar något passande för Julie att sitta i nu. Någon form av avlastning måste vi få då hon föredrar att ligga i famnen helst hela tiden.Jag hsr till och med fått anpassa min matintagarställning så att hon kan få sitta med mig så fort jag äter för att hon i vaket tillstånd alltid ska vara omfamnad.

Kevin börjar också bli sjuk nu. Han hostar som en galning och börjar bli hes stackaren. Imorgon ska Kevin gå på en förhandsvisning av filmen Röjar-Ralf med sin gudmor så förhoppningsvis håller han sig lite frisk till imorgon i alla fall då han sett fram emot detta ett bra tag nu.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sandra:

Vilken härlig bild! :)

Hoppas ni hittar någon lämplig babysitter eller liknande då! Kan förstå det kan bli svårt att sitta och hålla om hela tiden. Någonting annat måste man ju få gjort om dagarna också!

Usch, hoppas Kevins förkylning inte bryter ut till en hemsk sådan. Men det går ju en massa olika förkylningar omkring, jag själv åker på en, börjar bli lite bättre och sedan har ännu en smygit sig på mig. Det är hopplöst!

Kram på dig!

Kommentera inlägget här :