Lite trött och sliten.

publicerat i Barnen, Bilder, Julie 0-2 månader, Kevin 6 år;
Liten har precis somnat.
Hon sover numer bara i korta intervaller på dagen. Det är något hon börjat med de senaste dagarna. Så tjugo minuter här, fyrtio minuter där är ungefär vad hon sover. Å andra sidan så är hon praktiskt taget däckad när jag går och lägger mig.
Kevin hämtades från skolan redan vid halv två. Jag och Louise var ute och promenerade lite på eftermiddagen så vi passade på att hämta hem Kevin tidigare. Så nu sitter han och äter mellanmål och kollar på barnkanalen och myser med en kopp jordgubbsté.

Själv är jag så trött att ögonen går i kors, bokstavligt talat. Sov drygt fem timmar i natt med vakentiden inräknat. Så jag är ganska trött och sliten.
 
Lite bilder från dagen....
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

Hoppas att du får vila ikväll

Svar: Det får jag nog. Tvingar Julie vara vaken nu så hon somnar runt nio, tio :)
Denise 23 - mamma till Julie och Kevin.

Kommentera inlägget här :