Mammas lilla benrangel.

publicerat i Julie 0-2 månader;
Det är det här jag menar med "löjliga kläder"...
 

Den går i alla fall i rosa....


Nu är vi snart klara och redo för att ta oss till Huddinge på hörselkoll med lilltjejen. Vi fick ju "dispens" i några dagar extra för vår långa resväg och dem bad oss ta det lugnt med att åka in då vägarna såg ut som hej-kom-och-hjälp-mig. Men nu när det fått töa i några dagar så vågar vi oss ut på vägarna igen.

Förhoppningsvis ser allt bra ut och vi slipper åka tillbaka.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mathilda:

Aww, urgulligt ju! Jag älskar att dom inte har något att säga till om i klädväg i början :P

2:a kommentar, skriven , av Riccie - Mamma till Lykke 4veckor:

Haha Bodyn är ju helt underbar!! Var har ni hittat den?!
Hoppas allt går bra på hörselkollen =)
Kram kram

Svar: Jag har fått alla barnkläder för första året, så jag har ingen aning om var denna bodyn är köpt..?! Finner ingenting när jag googlar det heller ..?! :p
Denise 23 - mamma till Julie och Kevin.

3:e kommentar, skriven , av Sotnosen!:

Haha störtskön ju! ;)

4:e kommentar, skriven , av Sandra:

Haha, ja men det är ju nästan en del av bebislivet. Att bli klädd i löjliga kläder eller sådär galet söta kläder. Bebis har ju lite svårt att säga sin personliga åsikt om kläderna :p

5:e kommentar, skriven , av anna:

Hahaha...tycker att det var coola kläder:-)

Kommentera inlägget här :