Städa, städa varje fredag, onsdag, måndag, torsdag...

publicerat i Barnen;
Jag håller på att städa en himla massa för att fördriva tiden. Julie sover som en gris nämligen och Andreas har åkt till min mamma en stund. Men jag underhåller mig själv med att städa, fixa och dona så att det ser något sånär bra ut i alla fall. Det känns som att vi förslappat oss undertiden som Kevin varit hos sin pappa. Vi har faktiskt gjort så mycket som - ingenting vilket vi får betala för nu. Så jag är i full fart (med undantag för denna korta paus) med att skura golv, tvätta, bädda och fixa. Andreas var så snäll och tog hand om köket innan han drog, vilket var otroligt mycket jobb bara där inne. Men ett rum är i alla fall helt klart vilket är sjukt skönt. Bara fem rum kvar då... typ.

Så skönt att få fint här hemma och så skönt att tjejen kan sova trots att jag väsnas som bara den... eller inte jag kanske. Dammsugaren gör däremot det.
 
Men nu snart kommer brorsan hem. ♥♥♥

Kommentera inlägget här :