Sportlov och instagram

publicerat i Barnen, Julie 2-4 månader, Kevin 7 år;
Herregud så fort en vecka går. Nu är snart sportlovet slut för Kevins del. Han har gått på bio med mormor i veckan och såg på Yoko. Samma dag flirtade han till sig en ny varm jättefin jacka som han förhoppningsvis hinner använda innan säsongen tar slut helt och vårkläderna ska på.

I veckan kom Louise och spenderade tid med oss och lika så Anna. Så det är först nu ikväll som jag inte har sällskap av en kompis här hemma.

Har skaffat mig instagram också. För er som känner för att följa mig där så heter jag "GeMigEttNamn", alla jävla namn var ju upptagna, haha.
 
Imorgon är det måndag igen vilket betyder babycafé för mig och Julie, grabbarna får väl hitta på någonting hemma bara dem medan jag och Julie är och sjunger tillsammans.
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mathilda:

Ska bli kul att följa dig på instagram :) Är lättare att hinna med det än att läsa bloggar nuförtiden.

2:a kommentar, skriven , av anna:

Kul:-) ska jag kolla upp, jag heter ozzygrodan på instragam. Hoppas allt e bra. Kram

3:e kommentar, skriven , av Johanna - Mamma till Lilly, 1720gram kärlek:

Så himla söt!!

Kommentera inlägget här :