Min lilla hund.

publicerat i
Julie har blivit så stor, och så medveten. Hon vet att handen kommer och kittlar henne när mina ögon spärras upp i ett ganska misslyckat försök att skrämma henne. Hon kurar då ihop sig till en boll och skyddar sig med benen för att min hand inte ska nå hennes mage, och så fnissar hon. När jag slutar ropar hon till sig min uppmärksamhet igen. Sluta inte, sluta inte, sluta inte. Hon är som en hund.

Appropå hund så har hon nog blivit korsad med en tax eller golden. Slänger man någon leksak, springer Julie dit, stoppar den i munnen och rusar tillbaka. Klapp, klapp på huvudet. Och så börjar vi om.

Jag behöver aldrig köpa hund på det här sättet.
Och jag kommer alltid älska den vilkorslöst.
Win win situation.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

hahaha, du e la rolig. kram

2:a kommentar, skriven , av Josefine - Mamma till Diezel ♥:

Bilden på Kevin som ska vara i headern, är över hela överst inlägget, så man kan inte läsa det. :(

3:e kommentar, skriven , av Elin Nygård:

ALLTSÅ HELT SERIÖST!! OFTA DU INTE SAGT ATT DU BÖRJAT BLOGGA IGEN FÖR HUNDRA ÅR SEN ? EN SMÄLL SKA DU FÅ !

4:e kommentar, skriven , av Lilli Nyfiken - Fotbollsfru, småbarnsmama med fotografdrömmar!:

Hej! Jag måste fråga ang din blogdesign... Har du köpt pro eller har du "köpt" den med bloggpoäng?

Tacksam för svar.

Kommentera inlägget här :