Mina fina ungar.

publicerat i
 
Det är helt omöjligt att förklara hur mycket man känner för dessa två helt olika individer. Jag skulle kunna älska sönder dem om det var möjligt. Jag beundras varje dag över Julies framgångar - och förvånas varje dag om hur fantastisk Kevin är mot sin syster. Så mycket dem lär sig av varandra.

Kevin lär sig att vara försiktig, mer förstående över att hon inte tål lika mycket som honom och han är världens mest överbeskyddade bror. Ibland har han bättre hand om sin syster än vad jag har.

Och Julie ser upp till honom. Kevin är hennes idol och förebild.
Han är min idol och förebild också.

Tänk så mycket vi har att lära av våra barn.

Mina älskade kottar. Mitt blod.
Jag avgudar er.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ellie:

Söta barn!

Och kul att du uppdaterar igen :)

2:a kommentar, skriven , av anna:

så fina barn :) så stor hon har blivit, usch tiden går fort. tycker inte det var länge sen du var gravid. kram

3:e kommentar, skriven , av Mathias&Rebecca:

Vilka fina barn! Ser helt underbara ut! :) Ha en fortsatt fin dag!

4:e kommentar, skriven , av ♣ Ida - Hon som föddes med LKG:

så fin dom är :)

5:e kommentar, skriven , av Martina♥:

Ååå va gulliga barn!
Jätte härliga bilder!

6:e kommentar, skriven , av Carolina - Stall Assla:

Åh så söta!

7:e kommentar, skriven , av Ia:

Vilka söta små liv du har, fina foton :-)

8:e kommentar, skriven , av anna:

åh vilka underbara bilder :D!

9:e kommentar, skriven , av Frida:

Så fint skrivit. Jag känner exakt samma sak för mina.man älskar dom så:)

10:e kommentar, skriven , av Klokare bestyr | Med liten i famnen ♥:

Åh va stor Julie har blivit och jisses va lika de är! :D
Blev så ledsen när du låste din blogg men så för några dagar sedan tänkte jag kika in och se i fall du öppnat den, det hade du och jag blev så glad ^^,
(Vet inte om du minns mig, hade bloggen klokare bestyr förut, födde min son Lion två månader för tidigt i oktober förra året)

Kommentera inlägget här :