Lilla sjuka Julie

publicerat i Barnen;

Julie är sjuk. Hon kräktes som ett djur imorse. Det kom helt utan förvarning, hon som annars brukar hinna till toaletten. Hon är så rosslig i halsen och har problem att ta hand om slemmet. Vet faktiskt inte om det är slemmet som gjort att hon kräkts eller om det är någon kräksjuka på G. Hur som helst så har jag tagit det säkra före det osäkra. 


Kevin sover därför hos mina föräldrar och min inbokade arbetsintervju jag skulle haft idag får jag flytta till en annan dag. VABRUARI, när den är som bäst. Det slår liksom aldrig fel hos oss. 

Jag är glad för Kevins skull dock om det är kräksjuka nu redan. Han - och resten av familjen brukar annars alltid timea in hans födelsedag och ligga helt utslagna. Så förhoppningsvis är vi skonsamt drabbade och att den försvinner snabbt.

Kommentera inlägget här :