Stänger nästa kapitel

publicerat i

Jag kommer på mig själv med att sucka högt och ljudligt när en äldre man passerar mig i motsatt riktning i en nedförsbacke. Inte för att han inte har rätt att gå förbi mig, utan för att han tog min uppmärksamhet från mig själv. 


Jag försöker stänga folk ute en period. Gå in i mig själv och jobbar på mina tankar och försöker sortera ut negativt mot positivt. Vid plötsliga och snabba hinder bryts min fokus och jag la den energin på att intressera mig för andra omkring mig istället för mig själv. 

Snart stänger jag igen ett kapitel som hållt mig låst alldeles för länge - sen hoppas jag att lite av min ångest försvinner. Jag firar ikväll med att äta middag med mina närmsta vänner. Försöker vara omringad med kärlek. Bara positiv kärlek!


Kommentera inlägget här :